woah!!

woah!!
rindu saat itu...

it's me...

10 April 1994.. tarikh ni sgt penting n bermakna bagi aku sbb buzday aku.. ye la hari pertama aku jejak ke dunia ni.. slps singgah sekejap kt rahim mama aku..
heehhh... aku dibesarkan di Kuantan, Pahang.. kemudian berpindah ke Shah Alam..
lps PMR aku melangkah sbg SBP student.. SEPINTAR tempat aku belajar erti sebenar persahabatan...
walaupun sistem batch dah xde,, tapi hakikatnya itu fitrah kita...
member2 byk tolong aku dalam segala hal..
hidup ni kosong sgt tanpa gelak tawa, suka duka dan tangisan dgn rakan2...
sedar atau tidak zaman persekolahan byk mendidik dan tarbiah kita...
kita akan tinggalkan zaman itu,, slps SPM kita akn bawa haluan masing2.. tyme uh lah kita akn terasa bertapa indahnya hidup kt sekolah dulu..
kita dpt bermain, belajar dan bergurau bersama..
jalan ke kantin beriringan.. kena denda dgn ckgu sbb xsiap omwork..
semua uh akn jadi kenangan manis buat kita..
hakikatnya setiap pertemuan pasti ada perpisahan...
aku sgt bercita2 utk berjaya dlm hidup... :) doakan aku taw!!
mioww:) Afham Khaini<